Stella seg!

Heisann! Her i huset er det ikke så ofte jeg faktisk tar å kler på meg noe annet enn kosetøyet, gjennom uke går det i jobbtøy og jobbtøy er behagelig og bevegelige klesplagg som jeg kan klatre, hoppe, danse, leke, sitte på gulv, i sandkasse og på bakken med. Det er tøy som kan gå inn under en regnbukse eller utebukse, så det å være fresh og pent kledd, er ikke helt den stilen vi går for på jobb. Jeg jobber med barn og jeg ønsker å være bevegelig i møte med barna, et skjørt på sommeren uten noe under egner seg overhode ikke. Derfor blir det ikke til at det “fine” tøyet i klesskapet blir spesielt mye brukt.

Så er jeg den personen som hiver av meg klærne så fort jeg kommer på innsiden av døra hjemme, tar meg en dusj og hopper inn i kosetøyet. Etter en lang dag er det alltid deilig å få på seg reint og deilig kosetøy før en går igang med matlaging og litt egentid på sofaen! Men så syntes jeg det er utrolig gøy å kle seg med ordentlig tøy og stelle seg, men det skjer jo overhode ikke spesielt ofte… Men her om dagen skjedde det! Jeg fikk stella meg og ble lufta ut på middag med ei venninne så det var utrolig koselig og deilig! <3

0 kommentarer

Siste innlegg