Stolt av meg selv!

Heisann og god torsdag! Jeg må rett og slett bare skryte litt av meg selv! For jeg har vært god til å ta sykkelen denne uka fremfor bilen til og fra jobb. Jeg sykla både mandag og onsdag og håper jeg skal få til å sykle i morgen også! Det er utrolig deilig å få frisk luft både før og etter jobb. Jeg kjenner at det om mårran er godt å våkne og få tankene igang før jeg skal inn til barna, det er en utrolig deilig måte å starte dagen på. Jeg får beveget kroppen og startet hele kroppen! 😛

På hjemturen er det utrolig deilig med frisk luft og få klarnet alle tankene etter en som regel ganske full og bra dag på jobb. Jeg kjenner at den turen gir meg tid og rom for meg selv og det er godt med et pusterom før en skal ta fatt på en ny aktivitet. Frisk luft gjør godt for hele kroppen 😀

Sykler eller går du til og fra jobb, eller blir det som oftest bilen?

0 kommentarer

Siste innlegg