Store forskjeller

Det finnes store forskjeller på Instagram og den virkelige hverdagen og jeg skal være så ærlig og si at jeg også viser mye av “glansbildene” fordi det er mye av de jeg ser av alle andre, en skulle nok vært flinkere til å vise de andre sidene også, men igjen så blir jeg mest fornøyd når jeg legger ut et bilde av fin natur, en blid og fornøyd Silje og bilder som sprer glede og som viser glede. Jeg vet nå ikke helt om de sprer glede, det kommer nok heller an på mottakeren som ser bildene. Men for meg så gir det mer glede enn å se kjipe bilder. Men det går nok også på det at jeg kanskje ikke føler meg tøff nok til å legge ut de andre type bildene, de bildene som viser at man har det tøft og at ikke alt er tipp topp hele tiden. For hvem er det vel som lever i et helt perfekt liv uten en eneste nedtur i løpet av dagen eller uka?

Men hvem har vel ikke lyst til å dele blinkskudd som dette? Hvor vær og naturen snakker så godt sammen, det å få til å dele fine bilder er noe jeg syntes er veldig gøy! Jeg elsker hvordan alle de fine fargene harmonerer og passer så bra sammen. Men igjen så skulle man nok vært flinkere til å dele andre type bilder! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg