Strikkedilla!

Det er fredag og sola skinner her i Tønsberg! En deilig dag tror jeg dette blir! Jeg har sovet ut og heldigvis fått sovet litt i dag så det var veldig deilig! 😀 Nå eltes donuts deigen i bakebollen og jeg er snart klar for en gåtur i deilig solskinn sammen med Brage! 🙂 Men siden jeg er hjemme om dagen har jeg funnet ut at det å strikke passer meg veldig bra! Jeg storkoser meg med nye prosjekter på pinnen og synes det er gøy hver gang et prosjekt kommer av pinnen! 😀

Lua er ferdig strikket men må monteres, håper jeg får dette til! 😀

Denne helga skal brukes til å ordne opp i litt ting her hjemme og jeg håper jeg kan få kjøpt inn litt nytt til vugga jeg har mala i garasjen. Den må jo ha innhold den også! 😀 Jeg må også få kjøpt meg noen nåler så jeg kan få festet alle trådene på det nye strikkeprosjektet jeg har holdt på med! 🙂 Ja lua ble kanskje litt stor men det innså jeg halvveis så da ble det å gjøre den ferdig også kan mini vokse inn i den etterhvert! Null stress om enkelte plagg er litt store i starten, pluss at mini har kanskje ikke størst behov for en tjukk lue i juli måned! 😛

Dere skal få oppdatering på donutsdeigen og utseende i løpet av helgen! Kan ikke garantere for hverken godt utseende eller smak, men satser på at dette blir bra! 😀 Nå venter Brage utålmodig på gåtur så vi snakkes senere! 😀

2 kommentarer
    1. Heldig du som kan strikke:)
      Min vonde skulder og fingrene gjør en stopper for meg. Men det er mye andre ting man kan gjøre da også:)

      1. Ja jeg er heldig som kan strikke! 🙂 Gøy når en kan utvikle noe en synes er gøy, og finne gleden ved det! 🙂 finnes heldigvis masse annet man kan kose seg med også, så jeg er sikker på at du finner noe annet å gjøre selv om det ikke er strikking! 😀

Siste innlegg