Student, strikketøy, trening ute eller inne?

Da var det vel på tide med noen spørsmål og jeg gleder meg til å svare på de! Jeg har nesten akkurat sent gjengen hjem igjen til Sørlandet og er klar for litt alenetid foran mac´n og skal også få til litt lesing senere i kveld. Og husk det er i dag du legger grunnlaget for uka! Så finn frem kalenderen og planlegg den kommende uka! Det er så utrolig viktig og det kan jeg ikke få sagt ofte nok! Dette gjør at mandagen går mye bedre! 🙂

♥ Hva strikker du? – Jeg strikker en genser og har hentet oppskrift og garn i lille Brevik 🙂 

♥ Hvor lenge skal du studere ved siden av jobben? – Jeg har siste eksamen i mai måned, så det blir spennende 🙂

♥ Mac eller PC? – Jeg har falt pladask for mac siden jeg kjøpte det, og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe ny Mac neste gang jeg skal ha en ny data. PC bruker jeg på jobb og det er greit det også, men Mac´n har jeg full kontroll på og det er deilig 🙂

♥ Når har du bursdag? – Jeg fyller år den 18. Juli 🙂

♥ Hvor ofte trener du i uka? – Jeg prøver å få til 6 økter i uken, dette kan da være alt fra en gåtur til en styrke og kondisjonsøkt på senteret. Så det jeg legger i å trene er å være i bevegelse over minst 30 minutter og da få en høyere puls enn hva en har til vanlig.

♥ Hva er din favorittrett? – Um ut ifra hva som lages her hjemme blir det nok taco jeg må si, men jeg er også veldig glad i lasagne i helgene, mens i ukedagene kan jeg godt ha laks med wok! 🙂

♥ Hvilket dyr liker du best? – Hehe den her er ekstremt enkel! Hund er selvfølgelig svaret 😛

♥ Hvor liker du best å trene, ute eller inne? – Um denne er vanskelig, men jeg liker nok aller best å trene ute hvis det er mulig, akkurat nå på vinteren syntes jeg det er vanskelig å få til trening utendørs, da det er mørkt før jeg går på jobb og etter at jeg kommer fra jobb, så hvis det blir trening ute på vinteren så blir det i form av gåturer 🙂 Om sommeren er det knall å gå til trening ute! 😀

 

Håper du har hatt en bra helg! 😀 Fortell meg gjerne hva den har inneholdt! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg