Sunday funday?

God morgen og god søndag til deg! 😀 I dag har jeg slumra skikkelig i senga og hatt en rolig morgen. Det er utrolig deilig når en kan velge en slapp morgen innimellom 🙂 Jeg har fått i meg litt frokost og kommet meg inn på kontoret og er snart klar for å skrive siste rest av oppgaven! 🙂 Legger ved et par bilder fra London, vi drømmer oss tilbake til ferie og fri fra både oppgaver, innleveringer og kommende foreldresamtaler 😛

London var helt fantastisk og jeg har ennå en hel del bilder å vise dere så bare vent, det kommer flere i løpet av den kommende uka! 😀 Men jeg får dukke ned i litt pensumlitteratur også ønsker jeg deg en superfin søndag og håper du bruker den til å lade opp og forberede deg på den kommende uka! 🙂

Følg meg på insta @siljestifoss

0 kommentarer

Siste innlegg