Sunn start på dagen

God morgen! Her er formen tilbake på riktig bane og jeg gleder meg til å komme meg på jobb i dag! 😀 Jeg har startet dagen med en sunn og god frokost, sammen med god morgen Norge på tv. En helt perfekt start på dagen! 😀 

Det er ikke så lett og se men det ligger to knekkebrød i bunnen av alt det deilige og sunne pålegget! 😀 Nei det skal ikke så mye til for å få til disse gode knekkebrødskivene, Jeg har funnet frem noe som nesten alltid er i mitt kjøleskap, salat, paprika og agurk, nam nam.

I dag blir det en noe lang dag da jeg skal først på jobb også skal vi ha veiledning etterpå, men tror nok også det blir veldig bra! 🙂 Jeg gleder meg til litt veiledning igjen, nå er det lenge siden vi har hatt det så skal bli godt å komme litt igang igjen! 🙂 Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg