Sunnere lillelørdag kos

Heisann! I går kveld la jeg ut bilde av den perfekte lillelørdags middagskosen og jeg bare elsker denne pizzavarianten! 😀 De aller fleste liker pizza og hvem skulle vel ikke ønske det var innafor å spise det oftere enn bare i helga?? Det skulle ihvertfall jeg ønske og denne pizzavarianten her er super enkel og jeg vil si den er sunnere enn de vanlige helge pizzaene! 🙂

Du trenger:
Pizzabunn her kan du velge fullkorn
Cream Fresh
Ost
Tomater
Spekeskinke
Ruccola

Jeg hadde ikke så mange tomater sist når jeg laget den så da puttet jeg på noen paprikaringer også, her kan man rett og slett bare bruke fantasien og putte på det en syntes er deilig! 🙂 Den smaker godt med både mais og paprika på 🙂 Så prøv deg frem med det du har i kjøleskapet!

Ha på alle ingrediensene i den rekkefølgen de står i, start med å smøre Cream Fresh utover pizzabunnen, så legg på osten, deretter legger du på tomater og spekeskinke på toppen.. Stek i ovnen på de gradene som står på pizzabunnpakningen. Og når pizzaen har stått 5 minutter på benken legger du på ruccola eller serverer det ved siden av sammen med rømme 🙂

Håper det smaker!

0 kommentarer

Siste innlegg