Sunshine! :-D

Heisann og god mandag til deg! Jeg håper dagen din har vært bra så langt og håper den blir fin resten av dagen også! 🙂 I dag har vi hatt en skikkelig utedag i barnehagen, vi gikk ut rundt 9.00 og har vært ute siden! En sykt deilig dag! 🙂 Godt å kjenne sola mot ansiktet og at den faktisk varmer en del!

Før jeg reiste på jobb i dag, var jeg en tur innom på treningssenteret og det var utrolig godt å få en ny økt. I dag var kroppen noe gåen, men ble en bra beinøkt selv om! 🙂 Har du vært på trening i dag? Eller har du planer om å gjennomføre senere i kveld kanskje? Jeg syntes det var helt nydelig og hvis du har anledning vil jeg anbefale en gåtur ute i det deilige været nå før sola går ned! 😀

Og ja bilen står stille når jeg tar bildet! Den er ikke i bevegelse! Tidlig på mårran så jeg kikka meg rundt og hadde ingen biler i nærheten så da var det greit å stoppe midt i veien for å ta bilde av den fine himmelen 😛

0 kommentarer

Siste innlegg