Surrehue

Heisann og god fredag morgen! Det er siste dag av jobbuka og det skal bli deilig med en ny helg! Ukene går fort og vi er snart i februar. Men jeg må bare fortelle dere om dag går for verre surrehue skal du lete lenge etter… Jeg kjørte innom butikken på vei hjem fra jobb, hadde handlelista i hånda og kikket på den flere ganger gjennom butikken. Betalte og henta pakka på posten og kjørte hjem. Da jeg kom hjem gikk det opp for meg at jeg fikk jo ikke med meg NOE av det som faktisk sto på handlelista… Ja handlet en hel pose med varer men ingenting av det jeg skulle ha.

Derfor måtte jeg tilbake igjen etter en økt på treningssenteret. Denne gangen gikk jeg kun og handlet det som sto på lita, men på veien ut får jeg øye på…

I dag skal smågodtet handles! Det er fredag og da er det lov! 😀 Ønsker deg en finfin dag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg