Svar etter spørsmålsrunde

Heisann! Jeg hadde en spørsmålsrunde gående på Instagram for litt siden, men spørsmålene kom inn relativt sent.. så tenkte jeg skulle svare på spørsmålene her på bloggen! 😀

Hva er favorittmaten din?
– Det finnes mye god mat og det er vanskelig å skulle velge en rett, men i uka kan en av favorittene være laks og wok, mens til helga kan det være alt fra tapas til taco.

Hvordan motiverer du deg selv til å holde et sunt kosthold?
– Det er ikke alltid jeg klarer å holde meg til et sunt kosthold, men jeg prøver så godt jeg kan å handle inn sunne matvarer og ha mye frukt og grønt tilgjengelig i uka også kan en kjøpe litt godteri i helga. Vi lager også middag hver dag, slik at det ikke bare skal bli “noe kjapt” – da hadde det nok vært enda vanskeligere å spise sunt.

Hvor ofte handler du? 
– Vi handler i hovedsak 1 gang per uke, men det hender det handles litt ekstra til helga om vi har hatt handlerunda på en mandag! Da pleier jeg å droppe å kjøpe potetgull og kos, frem til fredag, for jeg er ikke så god til å la ting bli liggende gjennom en hel uke! 😛

 

Trives du i gamle Vestfold fylke?
– Enn så lenge så trives jeg veldig godt i Vestfold, litt rart at det hele heter Telemark og Vestfold fylke nå, men ja jeg trives og kommer nok til å bli boende der noen år til! 😀 vi har et stort og deilig hus som jeg trives i og som vi har gjort om til vårt hus! 😀

Hva er deres sommerplaner?
– Våre sommerplaner er å nyte hver dag og gjøre det vi har lyst til, vi har igrunnen ikke lagt noen store planer og koser oss med det! Men vi har bare så vidt startet ferien så ting kan endre seg etterhvert! 😀

Lurer du på noe mer? Legg igjen en kommentar så blir det med på neste spørsmålsrunde med svar her på bloggen! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg