Svingende vekt?

Heisann og god mandag til deg! Jeg må bare få si at det er godt det er mandag igjen for etter denne helga er det helt sykt hvor ille mye vekta svinger! 😛 haha. Dette så jeg komme før jeg startet på fredagen, for denne helga har det vært mange godsaker fra start til slutt og gjett om det er deilig! MEN om kroppen syntes det er like digg er jo en helt annen sak! Når jeg gikk på vekta i dag hadde jeg selvfølgelig gått opp litt, men det kommer jeg til å gå ned igjen i løpet av i dag og i morgen, nå er det tilbake og inn i rutinene igjen og det er deilig! 🙂

Helga er jo til for at vi skal kunne nyte det lille ekstra og kose oss med venner og familie. Også får vi heller ta oss litt sammen når uka er tilstede. Det er ihvertfald sånn jeg ser på det! Det går ikke an å bli helt fanatisk. Da tror jeg at jeg hadde død av sukkersult 😛 haha. Om det er noe som heter det da! 😛 Jeg ønsker deg ihvertfall en strålende mandag og håper du får trent en gang i løpet av dagen! Det skal jeg! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg