System

Heisann! Jeg har tatt for meg et par av kjøkkenskuffene denne uka og prøvd å lage et nytt og deilig system. Jeg er nemlig av typen som liker å ha det ryddig rundt meg og når jeg åpnet kjøkkenskuffen tidligere denne uka fikk jeg helt frysninger. Den var full av smuler og alt var bare “hivd” nedi og trykka ned så skuffen gikk igjen! Derfor ble det et prosjekt denne uka!

Et tips til deg som ønsker å putte sukker, hvetemel, pasta, havregryn og liknende over i andre beholdere er å merke beholderne. Vi har valgt glasskrukker fra IKEA og på lokket her har jeg rett og slett tapet på to til tre remser med tape, for så å kunne skrive med tusj på lokket. Da vet jeg hva som er i de ulike krukkene og det er oversiktlig og greit!

Så nå har jeg virkelig litt mer ro i sjela hver gang skuffen åpnes! 😀

Ønsker deg en strålende dag og en god start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg