T.G.I.FRIDAY! :-D

Heisann og god fredag til deg! Det er endelig fredag og helg i vente! 😀 Jeg har noen timer foran meg på jobb også skal jeg kose meg med fredag og en fin og rolig helg. Men vi må ha et lite tilbakeblikk på forrige fredag, da hadde jeg fri og nøyt sola sammen med familien <3

De fineste bildene er de som blir tatt in action, jeg smiler bredere og mer ekte når bildene ikke er tatt i ferdig oppstilt posisjon, og jeg er glad for at jeg har gode venner og familie som gidder stå og knipse bilder av meg både før, under og etter at jeg er ferdig med å stille meg opp! 😛 Hehe det er viktig å ha litt av hvert og har får dere er herlig lite knippe med bilder 🙂

Gjetter du hvem som er oppstilt og hvem som er in action ? 🙂

Hovden hadde lite snø, men utrolig fint vær forrige fredag og jeg kunne gjerne tatt meg en ny hyttetur! 😀 Denne helga skal som sagt nytes her hjemme og i morgen blir det herlig venninne besøk <3 Jeg håper du får en superfin helg du også!  🙂

0 kommentarer

Siste innlegg