Telemarkshunden

I går hadde vi vår aller siste dag på hundekurs, jeg meldte oss på for å få litt tips og ideer til hvordan jeg kan trene han og at han skal vite at jeg også er sjef. Han er god til å høre på Mathias og kan være lydig når han selv vil! 😛 Men dette hundeburet har gitt meg mer kunnskap om hvordan vi skal trene for å få til forskjellig ting! 😀

Etter 6 kurskvelder er vi et godt stykke lengre fremme med både trening og ikke minst kjemien mellom oss to. Han har alltid likt meg og hørt på meg, men etter disse kurskveldene har vi fått en mye tettere kjemi og han søker meg på en helt annen måte nå, enn tidligere! Det kan selvfølgelig være flere grunner til det som at vi også blir bedre kjent med hverandre for hver uke som går, men jeg vil si at dette hundekurset har hjulpet oss videre på vei! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg