This or that question tag

Heisann! Jeg har funnet frem en “this or that” og tenkte det var artig å starte det nye året med en slik en! Jeg har vært på trening i dag og gjett om det var tungt! Men kroppen blir sterkere og det er godt å bruke den!  😀

♥ Kjeks eller kake?
– Definitivt kake 😀

♥ Katt eller hund?
– Hund, har alltid hatt lyst på hund og syntes katter er skumle..

♥Dataspill eller videospill?
– Dataspill – the sims 😛

♥ Pop musikk eller rock musikk?
– Pop fremfor rock!

♥ Kosebamser eller dukker?
Åhh denne er vanskelig, men en stor fin kosebamse er vel aldri feil 😛

♥ Pannekaker eller vafler?
– Vafler! 😀

♥ Kakao eller kaffe?
– Kakao, kaffe til nød!

♥ Morgen eller kveld?
– Morgen tror jeg, da har jeg hele dagen foran meg 🙂

♥ Dag eller natt?
– Definitivt dag, da er det lyst og fint ute 🙂

♥ Melding eller ringe?
– Nesten alltid melding, snakker kun i telefon med familie og veldig nære venner 🙂

♥ Bibliotek eller museum?
– Museum, jeg leser ikke bøker hvis ikke jeg må..

♥ Fransk eller spansk?
– Spansk

♥ Sommer eller vinter?
– Sommer! 😀

♥ Teater eller kino?
– Um ingen av delene, men må jeg velge blir det nok teater 🙂

♥ Kjærlighet eller penger?
– Kjærlighet! <3

Jeg håper du har hatt en fin dag så langt og får en finfin ettermiddag og kveld! Her er det litt planlegging på gang, planlegging av neste uke både på jobb og fritid! 🙂 I kveld skal jeg ut å spise med barndomsvennene mine og jeg gleder meg masse til å se de igjen! <3

2 kommentarer

Siste innlegg