Tilbakeblikk på en spesiell måned

Wii det er så gøy å se at dere er innom og leser bloggen min og jeg blir jo selvfølgelig inspirert til å skrive enda mer, så den kommende uka skal jeg prøve så godt jeg kan å poste noe hver dag ihvertfall! Helga går unna og jeg glemmer at jeg har en blogg, sånn i forhold til å skrive på den, men jeg sanker nå bilder som kan deles med dere hver helg! Så senere i dag skal dere få et av helgas store høydepunkt! 😀

 

Nå sitter jeg har med boka foran meg og ser tilbake på måneden som har gått! Mars måned startet ganske likt som alle andre måneder og jeg ser at starten er veldig normal, den har vanlige vaktliste hvor jeg varierer hver dag mellom tidlig, mellom 1, mellom 2 og senvakt. Dette er jo overhode ikke det samme vi går ut av måneden med, Jeg har også en marsmåned i kalenderen som er fylt med aktiviteter, sammenkomster og familie og venner alle helgene, alt dette ble brått forandret halvveis inn i mars. Det er rart å tenke på at for drøye to uker siden levde vi livet som normalt uten å tenke så mye over hva vi hadde og kunne gjøre. Nå er det en annen virkelighet og en vet å sette pris på alle de tingene vi til vanlig kan gjøre!

Sånn står det skrevet i starten av kalenderen min, jeg har i dag fargelagt hjertene ut ifra hva jeg har klart å gjennomføre og hva som ikke er så godt gjennomført. Vi har nå hatt bilen vår i ganske nøyaktig 1 måned og jeg føler at jeg har blitt ganske godt kjent med den, det er spennende å se hvordan den går opp og ned ettersom hvordan jeg bruker bilen ift. strømnivå. Når det gjelder hurtiglading har jeg ikke trengt dette så mye de siste ukene, vi kjører ikke mer enn vi må og bilen kan enkelte dager bli stående i garasjen hele dagen lang! 🙂

Nyte dagene, ja dette føler jeg at jeg får til sånn passelig bra! Jeg ser viktigheten av å ta livet litt med ro og nyte timene og dagene vi får sammen, dette har jeg kjent enda mer på de to siste ukene! Når det kommer til strikkingen så har jeg kanskje ikke vært så flink, men det har vært oppe av posen et par ganger i løpet av måneden og det er mer enn ingen, derfor er halve hjertet fargelagt! 🙂

Egentid har jeg jo fått mer enn nok av den siste tiden da jeg har enkelte dager med hjemmekontor, for en rar og merkelig hverdag jeg har de dagene der, da får jeg mer enn nok av egentid med tid til å kunne holde meg oppdatert på serier og annet snacks før Mathias kommer hjem fra jobb! 🙂 Trening derimot, det er ikke den store favorittaktiviteten vår om dagen! haha jeg dør, i fjor var jeg sykt flink, jeg trena så og si hver eneste dag og hadde ofte en økt før jeg gikk på jobb om mårran, mens her sitter jeg, klokka er snart bikket 9 og jeg har ingen plan om å trene før jeg skal på jobb! Litt sykt, dette er en av postene jeg ønsker å sette litt fokus på i tiden fremover. Vi er heldigvis aktive med gåturer nesten hver dag og trives godt ute i frisk luft! Så vi holder oss heldigvis i litt bevegelse! Men treningen må jeg gjøre noe med i tiden som kommer!

Så dette var mine tanker rundt måneden som har gått! I morgen får vi prøve å ta for oss den kommende måneden og nye mål for den! 😀 Jeg øsnker deg en superfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg