Ting du kan gjøre når det regner

Vi er jo kommet til den tiden av året hvor det kan bli litt ekstra guffent på ettermiddagene. Og hva skal du finne på da? Om du ikke har en hund som må ha tur i all slags vær så kan det være deilig å slå seg ned inne i varmen. Og jeg tenkte jeg skulle gi deg noen tips til hva du kan fylle tiden med, dersom du sliter med det! 🙂

♥ Se en film
– Finn enten en ny film som du har lyst til å se, eller se en god gammel klassiker som du virkelig elsker og som får deg i godt humør! 😀

♥ Rydd i skapet
– Hvor lenge har du vel ikke tenkt tanken på å rydde i skapet, inviter noen venninner hjem og vis deg frem i klærne, så får du hjelp til å levere fra deg til miljøstasjon eller en organisasjon og ikke minst bli kvitt det som ligger innerst i skapet.

♥ Les en bok
– Finn frem en bok du har lyst til å lese og nyt sofaen sammen med den!

♥ Bak kaker eller gjærbakst
– Gjærbaksten kan fryses ned og tas opp når du får besøk!

♥ Pakk inn julegavene som er kjøpt
– Dette er en oppgave som tar evigheter spør du meg! Jeg pleier av og til å drøye til siste slutt, noe som er veldig dumt!

Jeg håper dette hjelper deg til hva du kan finne på, dersom været er kjipt og du virkelig ikke vil lee deg på utsiden av døra! For det er helt lov enkelte dager! 🙂 Så kos deg med god samvittighet inne! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg