Ting jeg gleder meg til i 2019

Heisann! Nå er vi jo kommet noen dager inn i 2019 og det er fortsatt rart å skrive 19 istedenfor 18, jeg må tenke meg om hver gang jeg fyller ut dagens dato.. Og det gjør jeg relativt ofte på jobb så det tar nok ennå litt tid før det går på automatikk og skrive 2019 og ikke 18, men det kommer seg! 🙂 Vi har jo et helt nytt og blankt år foran oss, svært få sider av 2019 er skrevet og jeg gleder meg masse til å skrive og tegne resten av året. Dette året skal jeg virkelig leve i nuet, ta vare på de gode minnene og dagene og bygge videre fra årene før. Jeg er kommet et godt stykke frem i tid og i år blir jeg hele 25 år :-O Men jeg har så langt levd et rikt og fint liv og håper jeg får mange år til! 😀

I 2019 skal jeg gjøre mer av det som gir meg en god følelse og gode opplevelser, jeg skal bruke tid på de som står meg nært og de som er interessert i å bruke tiden sin på meg. Jeg skal danne nye vennskap og bygge videre på de jeg allerede har. Jeg ønsker heller litt færre og gode venner, fremfor en hel haug med bekjente som jeg ikke helt vet hvor jeg har og som dolker meg i ryggen til syvende og sist.

Jeg ønsker å prøve ut nye ting, ting jeg aldri har prøvd før, ulike aktiviteter og ikke minst reising da! Dette året skal jeg reise masse både i Norge og utenlands! Jeg har verdenskartet hengende i stua og det skal skrapes enda mer i løpet av 2019!

Tror 2019 kommer til å bli et bra år og gleder meg masse til å se hva som møter meg på veien! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg