Treningsøkt

God morgen! DEt er torsdag og vi nærmer oss helga med stormskritt, jeg har følt det har vært fredag i 2 dager allerede så i dag er det heldigvis bare en dag til det faktisk er fredag og jeg kan ta en liten juleferie før det er jobb igjen på torsdagen! Det blir nesten en hel uke uten jobb det, en uke fylt med familie og venner, gjett om det blir bra da! 😀

Men i går hadde Marita og jeg oss en økt på Sats, og selvfølgelig traff vi på “running” timen så da ble det jo overhode ikke plass til oss på mølla, så da ble det en annerledes oppvarming enn det jeg pleier å ta!  Vi hadde først 2×5 minutter på romaskinen også gikk vi over på ellipsemaskinen for 10 nye minutter der, ble ikke så lang oppvarming som jeg er vant med, men alt går og ja jeg var varm når disse 20 minuttene var unnagjort! 😛

Etterpå det ble det 3 runder med nedtrekk og triceps før vi gikk bort og fant oss hver vår matte og gikk gjennom en del mageøvelser og rumpe/lår blant øvelsene var det knebøy med strikk, slynge og situps med vekt som vi kastet mellom oss. Når man er to sammen er det fint å kunne bruke den andre og gi hverandre litt ekstra energi! Vi har det alltid gøy på trening sammen! Mye latter og tull mens vi får unnagjort en god økt! 🙂

Og som dere ser på bildet over så klarer vi alltid å kle oss i de samme fargene! Dette slår aldri feil, og i går hadde vi ikke vært sammen føre heller så jeg må bare le! På klesfronten er vi ganske like når vi skal kle oss og komme oss ut en plass, enten trening, tur, jentekveld eller på kjøpesenteret en dag! 🙂

Jeg ønsker deg en finfin torsdag og håper dagen blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg