Trysil

Heisann og god mandag til deg! Ukene går unna og vi er allerede halvveis inne i September måned! Helt vilt spør du meg, for hvor blir egentlig tiden av? Vi har hatt en helt super helg på hytta i Trysil denne helga! Jeg var veldig spent på hvordan kjøreturen opp og ned kom til å bli og ikke minst om han kom til å sove like godt på hytta som hjemme! 🥰 Alt gikk over forventnigene og han sov seg glatt gjennom både kjøreturen opp og ned til hytta, veldig deilig at han koser seg i bilen! 😍 Oppe på hytta har han også sovet mye og godt og det er veldig deilig å ha en “enkel” unge med seg på tur! Men alle barn er vel enkle om de får den oppmerksomheten, kosen, maten og trøsten de trenger! 😊

På lørdagen hadde vi oss en gåtur oppe i høyfjellet og det ble en frisk, men veldig deilig gåtur på rundt 5km, ikke den lengste turen men med vogn og både oppover og nedover bakker vil jeg si vi var gode! 😄 Etter en deilig gåtur i fjellet ble det avslapning foran bålpanna på utsiden av hytta! 🔥 Her satt vi både fredag og lørdag ettermiddag. Deilig med frisk luft og kos rundt bålet 😊

Det ble en tipp topp helg med en rolig avslutning, på søndagen ble det en god frokost etterfulgt av kjøreturen hjem, denne gangen var det godt å komme hjem til litt ok tid. Da fikk jeg tid til å pakke ut av alle baggene og få vasket litt klær, altså mest av gulpeklutene som har blitt flittig brukt i helgen! Og sett reprise av skal vi danse, helt sykt at Joacim var den som måtte gå ut denne uka! 😲

I dag har vi allerede rekt vår vanlige gåtur, både frokost og lunsj og nå sovnet lille litt igjen så da skal jeg få stellet meg så vi kan komme oss en tur på butikken! 😊

Ønsker deg en finfin mandag og start på uka! ☀️

0 kommentarer

Siste innlegg