Uka flyr forbi!

Hei og god fredag til deg! Her har uka flydd forbi, livet med en liten en hjemme er hektisk og utrolig koselig! Vi får dagene til å gå og koser oss masse! Det har allerede gått en hel måned siden mini kom til verden og det er ganske sykt det! Tiden går alt for fort føles det ut som til tider! Jeg er ute på gåtur hver eneste dag sammen med vogna og Brage og på øret har jeg som regel alltid lydbok! Det er helt fantastisk å høre på lydbok mens jeg er ute å går! Jeg har volumet helt passelig på slik at jeg kan kommunisere med både Brage og mini i vognen om han ennå ikke har sovnet! Da får jeg egentid, frisk luft og mini sover så godt i vogna si! <3 Brage nyter gåturene og koser seg virker det som! I går hadde vi en hel times gåtur, dette er første gangen vi alene har gått så langt, men utrolig deilig det også! 😀

Jeg har merket at det tar lengre tid enn jeg tenker å komme seg ut døra på formiddagen og det å ha planer for tidlig på dagen er rett og slett drepen! Så hver uke har vi oss en tur på Cafe med en herlig gjeng med andre mødre og barn, men dette er heldigvis ikke føre klokka blir 12.00 så da rekker vi som regel alltid både en gåtur, dusj og stelle oss føre vi skal ned og møte de andre! Disse dagene er et av høydepunktene ved uka! Det å møte andre i samme situasjon som en selv og få luftet tanker og følelser er utrolig deilig! Jeg håper dette er noe vi kommer til å fortsette med utover høsten og vinteren! Jeg har også funnet ut at hun ene som bor i gata over oss har ei jente på 3 måneder og det er veldig hyggelig å ha noen i nærheten! 😀

I dag setter vi snuta mot Kristiansand og vi gleder oss til å se hvordan den nye Tanta skal ha det der nede på studie i 5 år! Spennende og rart at hun skal flytte ned dit! Jeg tror Marita kommer til å få det helt supert i Kristiansand, det hadde ihvertfall jeg de årene jeg bodde der nede! Så i helgen skal vi ha oss en gåtur i markens og vise Marita rundt i det nye nabolaget og nye byen hennes! Åhh som hun kommer til å kose seg! Jeg gleder meg på hennes vegner og tror dette blir nye minner for livet! Endelig student og en egen studentby! 😀 Så skal jeg prøve å oppdatere dere på mandagen med litt bilder og sånn fra helga vår nede i Kristiansand! <3 Dere får følge oss på Instagram (siljestifoss) for oppdateringer i helgen! 🙂

Ønsker deg en super fin fredag og start på helga! <3

0 kommentarer

Siste innlegg