Ups, uka kom og uka gikk

Heisann og god fredag til deg! 😀 Jeg må bare beklage for den utrolig dårlig oppdaterte bloggen min om dagen! Her går dagene litt i ett og kroppen er ikke alltid helt med, så da har jeg rett og slett ikke fått så mye tid til bloggen, men ser det er flere som er innom og sjekker daglig så jeg lover å prøve å oppdatere litt oftere! 😀 Jeg har heller ikke fått tatt så mange bildene i det siste så da har jeg heller ikke hatt det å kunne legge ut men noen har det blitt så tenkte dere skulle få se den siste uka mi i bilder! 🙂

Det har blitt noen middager ute hos Mamma og Pappa med grilling og det er sinnsykt godt! 😀

Jeg hadde besøk av fineste Julie forrige helg og det var så utrolig godt å endelig få sett henne igjen! Går alltid lang tid mellom hver gang siden hu bor i London for tiden! <3

Også klarte vi å få til en lunsj sammen føre hun skulle ta toget og flyet tilbake til London! 😀

Så hadde jeg meg en tur ut og spiste middag sammen med de jentene jeg har studert sammen med dette skoleåret så det var utrolig koselig! Vi feiret at eksamen var bestått! 😀

Sommeren begynner jo endelig å vise sin ankomst så da passer det bra med kjoler! 😀

Jeg har fått til noen gåturer denne uka og her om dagen gikk turen opp til utsikten i Dammene i Brevik! 😀

Og med sol og sommer kommer også litt soling på verandaen på sin plass! Denne dagen ble det så varmt at jeg rett og slett måtte ha meg et bad! 🙂

Årets andre bad unnagjort og denne gangen var det hele 18 grader så det var litt bedre enn sist gang! 😀

I helga er det meldt ganske varmt så jeg gleder meg til å nyte noen deilige og varme sommerdager! 😀

Følg meg gjerne på instagram og snapshat på begge kommer det ut litt oftere oppdateringer enn det det har gjort på bloggen i det siste! @Siljestifoss

Ønsker deg en finfin helg! <3

0 kommentarer

Siste innlegg