Ut på tur aldri sur :-D

Heisann! Da har Christina og jeg hatt oss en lang og god gåtur i Kristiansand by, hun viste med den nye favoritt trappa til å jogge i og vi hadde oss en sykt fin tur ut på toppen av Odderøya. Så deilig med en sol som skinner og været smiler virkelig til oss i dag! 😀 På hjemover turen måtte vi en liten tur innom Panda Panda for å kjøpe smoothie og den var sykt god!! 😀

Nå er jeg snart klar for å ta fatt på hvemover turen og den blir nok lang.. haha. Satser på at det fins noen å snakke med på telefonen! 😛 jeg elsker å bruke kjipe bilturer til å snakke sammen med folk jeg ikke har sett på lenge eller som jeg skal ordne/planlegge ting med den kommende uka!

Jeg håper du har fått deg en deilig tur ut i sola, det kan anbefales på det sterkeste, så kom deg opp av sofaen eller stolen, kle på deg noe godt turtøy og kom deg ut døra. Du kommer ikke til å angre etterpå det lover jeg deg! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg