Utefrokost

Heisann og god lørdag til deg! Det er allerede blitt lørdag og uka har rett og slett bare flydd forbi meg i en superfart! Selv med hjemmepåske så skal en jo klare å få tiden til å fly og jeg tror nok vi har fått til mer de siste dagene enn det en pleier å ha klart til påske ellers! 🙂 Vi har fått hentet frem utebordet vårt og har faktisk hatt vår aller første utefrokost i strålende sol! 😀

Vi har lagt litt sjel i frokosten om dagen og ordner med det jeg kaller en skikkelig hyttefrokost, bare vi er hjemme, frokosten er virkelig et av høydepunktene på dagen og jeg spiser og koser meg mer når en ordner litt til frokosten! Det er faktisk det viktigste måltidet i løpet av dagen og det bør nytes på best mulig måte spør du meg! 🙂 Det skal ikke så mye til, vi har lagt påleggene ut på tallerkner og kuttet opp litt grønt ved siden av, og det gjør virkelig susen! 😀

Ikke det at de andre måltidene er mindre verdt og jeg vet ikke medn deg men måltidene er litt av hovedattraksjonen om dagen! Jeg digger når en legger litt tid og sjel i middagen og den blir så god som det her! Når sola skinner er det fort for at det er grillmat som står på menyen her hjemme og det er så utrolig deilig! Jeg gleder meg til sommer og sol og mange flere grillmiddager den kommende tiden! 😀 

Har du prøvd deg på en utefrokost eller grillmiddag enda? 🙂
Fortsatt god påske til deg! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg