Utprøving av nye produkter

Jeg har blitt tipset om en yoghurt som må prøves ut, også har jeg hatt meg en god runde på matbutikken og kikket litt nøye i hyllene på kjøledisken, så jeg fant frem et produkt til som må prøves. Jeg holder meg unna laktose og må derfor leite meg frem til gode produkter uten laktose. I dagens samfunn fins det allerede flere gode produkter, men det er alltid gøy når jeg finner et nytt som kan prøves ut! Denne gangen fant jeg en sjokomelk stående i hylla og lyste mot meg! Denne må prøves tenkte jeg! Så den kom ikke lengre enn til ut i bilen før korken måtte poppes av og jeg måtte ha meg en smak! 🙂

Jeg er jo veldig sær på sjokolademelk, men denne sto til forventingene altså! Absolutt en god erstatning til den vanlige Litago sjokomelka! 🙂

Så fikk jeg denne yoghurten anbefalt av ei venninne så når den sto foran meg og lyste opp så måtte den tas med og smakes på! 🙂

Det lå digg fyll i bunn av yoghurten som må blandes godt inn med det øverste fyllet. Den jeg valgte var med pasjonsfrukt og smakte veldig godt!

Det er gøy når en prøver nye ting og at de smaker godt! Jeg har tidligere prøvd andre nye produkter hvor de ikke har falt like godt i smak som disse to gjorde. Har du smakt noen av disse og hva syntes du i så fall om de? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg