Valentines day

Heisann og god torsdag! I dag er det jo Valentines day og denne dagen har jo hatt sitt fokus i over to uker nå og det er jo helt sykt at en dag får så himla mye oppmerksomhet.. Jeg skjønner at det er koselig for et kjærestepar å ha en dag de kan sette ekstra pris på hverandre, men behøver vi å lage alle disse forventningene for denne ene kvelden? Vi kan vel kose oss andre dager også, det er jo ikke sånn at det kun er denne dagen som en skal gi og få kjærlighet…

Det fins mange grunner til å feire og ha en fin kveld i kveld, og jeg må jo si at det er akkurat det samme om du er singel eller i et forhold, du velger selv hva du ønsker å gjøre ut av denne dagen, dersom du er singel kan du tilbringe kvelden sammen med gode venner og eller familie. Sette på en god film og finne frem sjokoladen. Dette er en kveld som du skal kose deg og tenke på det positive, ikke sitt alene på rommet ditt eller i leiligheten din og syntes syns på deg selv, finn noen positive ting og kos deg litt ekstra i kveld, det fortjener du uansett forhold eller ikke! 🙂

Jeg skal kose meg sammen med familien og det gleder jeg meg masse til! <3
Ønsker deg en finfin kveld :-*

0 kommentarer

Siste innlegg