Vårnyheter

Reklame | Ellos


Heisann! Jeg har plukket ut enda flere vårnyheter og ønsker til mini, og må bare vise dere noen flere søte små plagg! Det er jo helt sykt at de er såpass små i starten! Men om de skal gå kult kledd ja det er ihvertfall sikkert! 😛 Som jeg har skrevet tidligere så liker jeg at plaggene er rene og ensfarget eller med enkle mønstre, ikke for mye på de og det er vel egentlig noe som skinner igjennom denne gangen også når jeg har funnet frem til klesplagg! 🙂

 

Denne gangen kan man ikke trykke seg videre på bildet, så legger link til hvert plagg under her! 🙂

  Fixoni settet – I dia denim hvit bukse – Levi´s topp m/ sort skrift

Levi´s T-shirt rødt merke – Adidas Orginals – Ellos Kids – Adidas Originals T-shirt

Dette Adidas Originals settet måtte jeg bare ha tidligere i vinter, kunne rett og slett ikke vente! Så det ligger ferdig vasket og klart for at mini kan få det på seg etterhvert! 🙂 Alle plaggene jeg har funnet frem er av bomull og passer perfekt til små søte babyer i sommervarmen! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg