Verdens beste velkomst

Heisann og god torsdag til deg! I dag har jeg ligge på sofaen og slappet av hele dagen! Jeg har gjort veldig lite og sett veldig mye serie. I går var jeg nemlig på kjøretur ned til Porsgrunn for en tur innom jobb og jeg må bare si at jeg fikk verdens beste velkomst fra barna! Han ene gutten kom løpene rett mot meg idet han så meg! Så kom flere av barna løpende mot meg og fanget mitt var fult på 1-2-3! 😀 Jeg elsker slike velkomster og det gjør at jeg savner hverdagen enda mer!

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne være en del av barnas hverdag igjen og være med på å utvikle de skjønne små individene, men akkurat nå har kroppen min mer enn nok med å ta vare på seg selv. Og det må jeg lytte til selv om det er vanskelig og selv om jeg skulle ønske jeg kunne være på jobb hver eneste dag! Etter turen innom jobb ble det fysio også kjøreturen hjem igjen. Da kalte sofaen igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg