Verdens Ende

Heisann og god tirsdag til deg! Vi får uka til å gå som vanlig og helga har vært helt fantaststik! Vi har vært i bursdag til Mathias sin bestemor, veldig koselig med hele familien! 🥰 Lørdagen slappet vi av her hjemme vi fikk gjort unna litt som måtte gjøres og været var jo heller ikke helt på topp så det ble en liten tur på byen for å kjøpe inn et par ting, føre vi landet hjemme. Jeg fikk besøk av Marita og ei venninne av henne, de underholdt mini så jeg kunne få gjort unna litt annet husarbeid og sånn! 😊 Og på lørdagskvelden fikk vi faktisk besøk av naboene og det ble en lang og veldig koselig kveld! 🤩 Søndagen sov vi ut og mini fikk et deilig bad føre det ble gåtur på Verdens Ende sammen med storfamilien vår ❤️ Da ble det gåtur sammen med begge våre foreldre og søstre! 😍

Jeg tenkte vi skulle få tatt noen bilder sammen med mini også, men han hadde andre planer og det var rett og slett å sove seg gjennom hele gåturen til Verdens Ende så det ble bilder sammen med vogna og ikke sammen med han lille! Heldigvis kommer det flere muligheter utover høsten og han vokser seg stor! 🤩

I går var vi også ute på gåtur sammen med barselgruppen jeg har fått via helsestasjonen, det var veldig koselig å hilse på de og trille oss en deilig tur i solskinn! 🥰

Jeg ønsker deg en strålende tirsdag! ☀️

0 kommentarer

Siste innlegg