Vi er sære..

Altså vi er noen særinger og da mener jeg vi som i folkeslaget. Vi her i Norge spesielt har alltid noe å klage på når det gjelder været. Enten det er sol, regn eller snø så er det noe galt, og jeg tror nok aldri vi kommer til å være fornøyde med været. Jeg husker til og med i fjor sommer når man hadde sommerferie og sola sto høyt på himmelen og varmet oss alle, men da var det ALT for varmt, husker dere? Så det været her det er vi nok aldri fornøyde med…

I går når jeg kom hjem hadde jeg glemt å åpne vinduene på forhånd så jeg kom hjem til et drivhus og da er det jo bare å få satt opp alle vinduer og dører, men ja jeg endte opp med å tenke at det behøver jo ikke være så sinnsykt varmt allerede nå vel. Det kan vel vente litt? Skjønner dere eller? Og jeg tror ikke jeg er den eneste som tenker sånn her.. Når vi på 17. Mai hadde fått på oss bunader og dresser, pyntet opp og klare for å se barnetoget, hva er det vel ikke vi må klage litt på da? Joda det er selvfølgelig været, det kunne jo vært litt kaldere kunne det ikke? Men så stopper en opp og tenker gjennom det, ja det kunne jo faktisk vært mye verre enn litt solskinn, vi kunne hatt øs pøs regnvær eller til og med snø.. Så vi skal nå igrunnen ikke klage på den sola når den først viser seg frem! 😀

Ønsker deg en finfin dag!

0 kommentarer

Siste innlegg