Vi skal feire kjærligheten!

Heisann og god fredag til deg! Det er vel en ukestid siden jeg postet noe her sist, og jeg må bare si det at dagene har gått litt i ett her hjemme og kroppen er ikke like villig til å gjøre det jeg har lyst til at den skal! Så da har det rett og slett ikke vært så enkelt å få lagt ut noe her heller! Men følg meg gjerne på Instagram – da jeg er litt flinkere til poste ting der 🙂 @siljestifoss

Men i dag er det fredag og i ettermiddag går turen nedover til sørlandet og en helg fylt med kjærlighet! <3 Vi skal feire kjærligheten i morgen og jeg gleder meg som et lite barn! Tror dette kommer til å bli veldig koselig og ikke minst veldig bra! <3 Kjolen, skoa, veske og strømpebukse er på plass, og det er vel det viktigste for en vellykket lørdag tror jeg! 🙂 (Klesmessig sagt) En bra kveld blir det nok uansett!

Jeg ønsker deg en super fin fredag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg