Viktigheten av rutiner

God morgen og god tirsdag til deg! Her har dagen startet utrolig tidlig, ja faktisk før sola tenkte tanken på å stå opp, men så vet jeg at soloppgangen ved jobb blir sykt fin! 😀 Jeg har i går startet en ny rutine håper jeg og den rutinen heter regelmessig søvnrytme. Legge seg til ca. samme tid hver kveld og også stå opp til ca. samme tid hver dag. Jeg har fått klar beskjed om at søvn er viktig og at det er rutine på den. Jeg vimser jo noe helt sinnsykt og har kunnet legge meg alt mellom 21.00 til 24.00 – dette liker ikke kroppen og det er på tide å prøve på den måten kroppen vil ha det på!

Har du fast soverutine eller er du sånn som meg? Jeg føler det ligger noe i det å skulle få en stabil søvn rutine, det er liksom noe som blir tatt opp på hvert eneste kurs enten det er snakk om helse, skjønnhet, velvære, sykdommer, trening, det å ha en stabil søvn rytme for å starte dagen bra og oppnå gode resultater er viktig 😊

Noe annet som er viktig er budskapet i bildet mitt og jeg håper virkelig jeg ser deg i Brevik i dag! 👏 Jeg ønsker deg en superfin start på tirsdagen og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg