Vindusshopping

Heisann og god fredag til deg! Vi nærmer oss helg med stormskritt og jeg skal faktisk være så ærlig og si at det skal bli godt med helg igjen nå! 😊 Jeg har hatt en fin uke på jobb og gjort mye gøy med barna, men etter en leng uke er det alltid deilig å ha et par dager fri og roe ned 😊

I går ettermiddag tok Mathias og meg oss en tur opp på XXL I Porsgrunn for å kikke litt, og slå ihjel litt tid. Jeg må holde meg i aktivitet så ikke jeg trøkker i meg snop og masse unødvendig mat, så en tur på vindusshopping burde jo gå bra! Men det tok jo ikke mange minuttene inn i første butikk før jeg var forelsket og hadde funnet det perfekte skoparret som passet inn i skapet mitt! Sykt fine sko, men jeg hadde gjort noe utrolig lurt, å det var å legge fra meg lommeboka hjemme hos mamma og pappa så det ble ikke noen nye sko på meg! Men jada de måtte prøves og testes ut på beina før jeg klarte å gå videre innover i butikken! 🙈 Men jeg skal faktisk si deg det at jeg kom meg gjennom alt av butikker i går ettermiddag uten å kjøpe en eneste ting! Så applaus til meg! 👏😂

 

Har du noen gang reist på vindusshopping og klart å holde deg unna all handling?

 

0 kommentarer

Siste innlegg