Vinterfavoritter

Reklame | Ellos

Jeg har vært på nettshopping og funnet frem flere fine nyheter som skal klikkes hjem i posten! Gleder meg til det kommer i posten! I mellomtiden tenkte jeg å vise dere noe av det jeg har sett på! 😀

Se på denne kjolen da! Elsker fargen og det at den er langermet er jeg utrolig glad for! 😀 Du finner den HER

Lange armer, lang maxi kjole med høy splitt, kan det bli bedre? Du finner kjolen HER

Genser som ser veldig deilig ut! Gleder meg til å få den hjem i posten! Dette er en genser jeg tror kommer til å bli brukt mye og som kan være perfekt utover vinteren! Du finner den HER

Samme genser bare i annen farge denne finner du HER

Som dere sikkert skjønner, gleder jeg meg til å få pakken i posten og til å vise dere! Sjekk ut Ellos.no for å finne flere av dine vinterfavoritter! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg