Vognlenke

Det å finne den perfekte vognlenka er ikke gjort i en fei, og jeg hadde vel igrunnen bestemt meg ganske så tidlig for at jeg gjerne ville prøve å lage den selv. Dette er jo noe jeg aldri har gjort før, så var litt spent på om jeg kom til å få det til og om det ble bra! Jeg måtte søke litt på nett først og sjekke ut hva jeg faktisk trengte for å kunne lage en fungerende vognlenke.

Dette har jeg brukt:
♥ Tråd 
♥ Saks
♥ Lighter
♥ Silikonperler i ulike størrelser
♥ Vognring til feste i vogna med
♥Elefant i silikon

Her i Tønsberg så har de en liten søt butikk kalt “min lille hobby” hvor jeg har vært inne og kjøpt tråd, noen perler, elefanten og vognringene. Her fant jeg litt inspirasjon og fikk litt veiledning til hvordan jeg enkelt kunne gjøre dette hjemme selv. Det ble noen perlerunder på meg da jeg startet med å henge elefanten ganske langt nede, den kom rett og slett ned i ansiktet på mini føltes det ut som, så jeg måtte perle om og om igjen til jeg fikk et resultat jeg var fornøyd med! 🙂 Men det som er fint er at en enkelt kan ta perlene av og på tråden til man blir 100% fornøyd! 😀

Gleder meg til å kunne re opp vogna med dyne, pute og sengetøy og gjøre den klar til Mini kommer, men foreløpig er det litt tidlig, så jeg får kose meg med andre småting i mellomtiden! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg