Vondt skal vondt fordrive

Heisann og god mandag til deg! Jeg har i dag hatt tidligvakt på jobb og da er jeg jo alltid ferdig tidlig også, så det er veldig deilig, jeg hadde meg en tur til fysio etterpå og fikk løsnet opp litt i kroppen min, så det var deilig. Og nå tenkte jeg at jeg skulle gi kroppen et forsøk på litt fysisk aktivitet. Jeg har jo fått “nytt” treningsprogram og skal jobbe med å skape gode rutiner, nå har jeg jo lagt meg til ca. samme tid i en hel uke og det er på tide å tilføre treningsprogrammet. Hode og magen har ikke så lyst til å på trening i dag, men jeg vet at trening gjør godt etterpå.

vondt skal vondt fordrive

Og dette er noe jeg virkelig lever etter. Trening er ikke alltid digg, men jeg vet at det gjør godt etterpå, så en kan ikke gi opp før en har prøvd. Så ønsk meg lykke til! Så skal jeg prøve å oppdatere dere litt etterpå hvordan det gikk og kanskje øktas innhold også kommer på bloggen! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg