What to do about…

God morgen og god torsdag til deg! Vi nærmer oss helg med stormskritt og akkurat nå er jeg veldig glad for det! Uka er fin den også altså, men det er noe spesielt med helga! 😀 Denne uka har gått litt i ett for min del da jeg faktisk skal gjøre noe jeg aldri i verden trodde jeg kom til å gjøre nå i år! Det er så rart hvordan ting plutselig endrer seg og blir til noe helt annet. Men det er også fint å se at den planen du har for de neste åra også kan endre seg til det bedre vil nå jeg si! 🙂

Jeg vil si at dette er en prossess jeg har brukt en stund på å bestemme meg for. Det er en avgjørelse som overhode ikke er tatt i hu og hast, men som jeg har brukt god tid på. Og når det gjelder ting som dette så tenker jeg at det er viktig å bruke litt tid også, og ikke bare kaste seg ut i det. Men du lurer kanskje på hva i det huleste jeg snakker om? Jo jeg snakker om avgjørelsen som er tatt i forhold til leiligheten jeg eier i Porsgrunn. Denne står jo mer eller mindre tom om dagen og etter mye frem og tilbake så har jeg nå funnet ut at den skal selges! 🙂 I helga som var, fikk vi ordnet den litt opp så den ser innbydende og hyggelig ut til besøk av megler, jeg har også fått ryddet opp i alle tingene jeg hadde på loftet, sortert og satt på plass der tingene skulle! 🙂

 

Jeg syntes jo selv at jeg har en fin og innbydende leilighet, men hva jeg syntes og hva markedet mener er jo to helt forskjellige ting så jeg er veldig spent på den videre prosessen! 🙂

Ønsker deg en finfin dag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg