Wii ny motivasjon i posten!

Reklame | Famme

Endelig kom de, jeg har begynt å jogge sånn smått og føler meg veldig fin i formen selv med korte joggeturer og intervaller, det er utrolig deilig! Men jeg har jogga og trena på noen gamle Nike joggesko som jeg har vært utrolig glad i, men etter noen uker har jeg skjønt at disse måtte byttes ut slik at en ikke sliter mer enn nødvendig på kroppen! Derfor bestilte jeg meg noen nye sko og nå er de kommet! 😀

Jeg er helt “in love” med utseende på skoen og de sitter utrolig bra på foten! Jeg er veldig bred over rista på foten og trenger en sko som er bredere enn normalt. Det er disse! 😀 Jeg har ikke fått prøvd de ute enda, men kjente kjapt at det er god demping i skoa! Designet er helt perfekt spør du meg og jeg gleder meg til oppholdsvær og at skoen skal prøves på en løpeøkt! 😀

Skoene er fra merket Famme og de er verdt hver krone! Jeg har rabattkode til deg “Siljestifoss-20” og du får 20% på allerede gode priser! Jeg vet at de har mange tilbud ute og går om dagen og du kan sikre deg alt fra en sporty treningslook til en fresh hverdagslook! Jeg har en del tightser og ikke minst 4flex jeans fra de og alle plagg er virkelig verdt det! 😀 Et merke som passer meg og min kropp, det er ihvertfall sikkert! Og jeg er helt sikker på at du kommer til å like produktene deres du også! 😀

Husk å bruke koden “Siljestifoss-20” og få 20% ekstra rabatt når du bestiller! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg