Desember måned

Bare noen dager igjen..


Heisann! Vi nærmer oss de siste dagene i desember måned og ikke minst av året 2017. Det har vært et helt vannvittig år for min del. Det har skjedd utrolig mye på dette året og jeg har blitt mange erfaringer og opplevelser rikere. Jeg har endelig blitt ferdig med utdannelsen og har en bachelor i Barnehagelærer og har nå vært pedagogisk leder i barnehage i 10 måneder, noe som har vært en helt syk opplevelse og noe jeg virkelig stortrives med. Jeg er blitt utrolig glad i alle menneskene jeg jobber med og ikke minst barna som er i barnehagen det er helt fantastisk hvor glad og fornøyd en blir, det gleder hjertet mitt å møte barna hver dag på jobb og jeg gleder meg til et nytt og spennende år som pedagogisk leder! 

Månedens filmer sett:
– A Christmas bell –
– Love Actually –
– Finding Christmas / Key to my heart –
– A merry merry mix-up –
– One starry Christmas –
– A dogwalkers Christmas tale –
– Married by Christmas –
– On the 12 day of Christmas –

 

Månedens julegate:

Månedens serier sett:
– Supergirl –
– Home and Away –
– New Girl –
– Quantico –

Månedens tur ut:
Hehe denne måneden har jeg jo hatt noen turer ut sammen med min herlige venninne Miriam. Vi har storkost oss ute og møtt mange herlige mennesker. 

Månedens bilde:

Månedens middag:
Laga ny type pizza med ruccola og spekeskinke, utrolig deilig, du finner oppskrift på den HER

Månedens gåturer:
Jeg har gått en del turer i desember måned, vi har vært noen turer å kikka på julegata og litt sånn. Godt å få lufta hode også på ettermiddagene og kveldene.

Månedens antrekk:

Månedens reiser:
Ja denne månedens reiser må nok være alle de turene jeg har hatt hjem til Porsgrunn denne måneden, det har vært mye her hjemme som har frista og jeg har nok vært litt ekstra hjemmekjær i det siste, hatt mye familie og venner her hjemme som har frista litt ekstra mye.

Månedens juletre:

2 kommentarer

Siste innlegg