Hvor skal jeg flytte?

Hvor i all verden går den neste reisen?


Som jeg skrev i det tidligere innlegget mitt, Luksusproblem, så har jeg jo tatt et valg, et valg om å bytte jobb og den nye jobben min er i Porsgrunn, som vil si at jeg må flytte hjemover igjen. Istedenfor å kaste seg rundt å finne seg en ny leilighet og full pakke så har jeg valgt å beholde roen og ha litt is i magen før jeg kaster meg ut i en ny leieperiode en eller annen plass. Så nå i første omgang går flyttingen hjem til mamma og pappa. Og jeg skal bli boende her hos de noen måneder før jeg finner ut hvor i Grenland jeg vil bo og om det blir å leie for en periode til eller om det blir å kjøpe noe selv. 

Jeg er ufattelig heldig som har sånne snille foreldre som åpner opp og lar meg flytte hjem igjen selv om vi alle tenkte at sist gang var siste gang jeg skulle flytte ut herfra og forbli ute. Det var nok det vi alle tenkte og håpet på. Men nå ble det en liten endring. De syntes selvfølgelig det er koselig å få meg hjem igjen og det samme syntes søstra mi også, tror hun gleder seg litt hun også, men samtidig blir det utrolig rart for oss alle. Jeg er vant med å bo for meg selv og gjøre nøyaktig hva jeg selv måtte ønske samme klokka når og hvor, så det blir litt rart. Men noen måneder skal vi nok alle overleve sammen igjen! 🙂 Meg og Marita får enda mer tid sammen og det gleder jeg meg masse til.

Ønsker deg en finfin ettermiddag! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg