Februar måned

Heisann! Da var det på tide med en liten oppsummering av februar måned den har jo flydd forbi forterer enn en rekker å blunke. Jeg har gjort litt av hvert denne måneden og har storkost meg store deler av måneden. Så nå gleder jeg meg til å fortelle dere og se tilbake på noen av høydepunktene fra måneden som har gått! 🙂 Håper du vil være med og se tilbake på hva som har skjedd i livet mitt den siste måneden 🙂

Månedens serier sett:
♥ Home and Away – er endelig tilbake!! 😀
♥ Lucifer – ny serie jeg har blitt hekta på!

 

Månedens høydepunkt:
Jeg har kjøpt meg bil! herlig å gøy! jeg har nå hatt bilen i et par uker og er superfornøyd med den! Så deilig å kjøre og jeg smiler hver gang jeg setter meg inn i den! 😀 

 

Månedens tur ut:
Den aller beste turen ut må være den

 

Månedens karnevalbilde:

Månedens filmer sett:
♥ Bring it on – All or Nothing
♥ Power Regards

 

Månedens gåturer/skitur:
Denne måneden har jeg bare hatt meg et par gåturer da jeg har blitt helt hekta på det treningssenteret! også har det vært sykt kaldt å skulle gå ute i kulden så jeg har heller trekt inn på senteret, men veldig godt å komme seg ut i frisk luft også! 🙂 Men jeg og Marita fikk oss en herlig skitur også! 😀

 

Månedens reiser:
Denne måneden har jeg hatt et par reiser så langt som til Grimstad hvor det har vært avslapning, fest og morro.

Månedens mest leste innlegg:
♥ En sprek start på dagen – Du finner det HER
♥ Filmkveld – Du finner det HER

Månedens rosa antrekk:

Det går bra på jobb om dagen og jeg er kommet godt inn i alt sammen så denne måneden har vært veldig bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg