April måned

Hei og hopp, det er blitt 1. Mai og dagen i dag har gått til avslapning, jeg har rett og slett passa sofaen i hele dag.. Men jeg tenkte jeg skulle få til et innlegg med litt av det som har skjedd i april måned. Alltid artig og se tilbake på måneden som har gått og trekke frem noen av de beste og fineste høydepunktene! Jeg syntes månedene går utrolig fort og den ene passerer jo før en får blunka.. 

Månedens serier sett:
♥ Home and Away ​♥
​De andre seriene har hatt en ny pause og jeg har ikke fått henta meg nye episoder den siste uka “/

Månedens tur ut:
Åhh det må rett og slett bli natt til 1 mai! Denne turen ble helt gull! Jeg hadde en super kveld med herlige mennesker i går og det kan rett og slett ikke sammenliknes med noe annet! For en herlig kveld og fine folk jeg har rundt meg! 

 

Månedens soloppgang:

 

Månedens kake:
Ostekake som jeg har laga for første gang helt selv. Jeg ble veldig fornøyd med både utseende og smak! 😀 Du finner innlegget med oppskriften HER

 

Månedens filmer sett:
​♥ Power Regards ♥
♥ Jumanji welcome to the jungle ♥
♥ Bring it on ♥
♥ A Cinderella Story ♥

 

Månedens toppturer:
Denne måneden har det blitt flere fine gåturer og den siste uka har jeg hatt to turer opp til utsikten her i Brevik. Helt fantastisk både i fint vær og i litt mindre fint vær! Helt nydelig! 😀

 

Månedens gåturer:
Jeg har som sagt hatt fine turer i skog og mark og den ene turen som er verdt å trekke frem er gåturen med Miriam og Bjarne, så deilig en tur 😀

 

Månedens reiser:
Det har blitt flere korte reiser denne måneden og enkelte overnattinger fra en dag til neste dag. Jeg har hatt meg en fin tur ned til Kristiansand og møtt venner der nede. Så har Marita og jeg hatt oss et par kjøreturer nedover mot sørlandet. Vi hadde en tur til Kragerø og en tur til Valle, begge for å få en liten forsmak på sommeren og besøke de fine sommerbyene og ikke minst kjøpe is 😛

Månedens trening:
Denne måneden har jeg fått unnagjort en del treningsøkter og det er nydelig å holde kroppen i form. Kan ikke si jeg har vært like flink den siste uka og gjett om det skal gjøres noe med nå når det er ny uke og ikke minst ny måned! 😀

April har behandlet meg utrolig bra og gitt meg mange fine minner og jeg har også fått en kjempe nyhet i april måned som jeg gleder meg masse til å fortelle dere mer om senere! Det er helt sikkert at det kommer til å bli en skikkelig gladnyhet så om ikke så alt for lenge skal dere få vite hva det er snakk om 🙂 Jeg gleder meg masse til Mai måned, blomstene spirer, flaggene henges opp flere ganger i løpet av måneden og vi er inne i en fantastisk herlig tid! 😀 Åhh som jeg gleder meg! En måned fylt med fri og isspising 😛 hehe neida, eller jo kanskje. 😛 Det blir en bra måned det er jeg ihvertfall helt sikker på! 🙂

 

2 kommentarer

Siste innlegg