T.G.I.FRIDAY!!

God morgen og god fredag til deg! 🙂 Jeg er straks klar for en ny tur på skolen, dette er siste dag vi skal møtes før eksamen. Så her sitter jeg med boka foran meg og gruer meg egentlig litt til eksamen. Det er ikke lenge igjen nå og helt sykt at jeg snart er ferdig med et halvt år som student! :-O Bare et halvt år igjen nå, jeg er halvveis! Gleder meg til dette året er over, da blir det nok en stund til jeg skal begi meg ut på noen nye studier! 😛 haha. Men jeg har lært utrolig mye dette halvåret og er veldig glad for at jeg fikk lov av jobben til og hive meg ut i dette! 🙂 

nfd

I dag skal. jeg som sagt noen timer på skolen først også blir det ut å spise med jobben. Det gleder jeg meg masse til! <3 Lenge siden vi har hatt noe sosialt i det siste så jeg tror dette kommer til å bli veldig bra! 😀 Alltid godt å få litt tid sammen utenom jobb også! Vi er en utrolig fin gjeng som alltid fniser og ler og har det kjempegøy. Barnehagefolk er et slag for seg selv og jeg er utrolig stolt av å være en av de 🙂 

Jeg ønsker deg en superfin fredag og håper den blir fin! 😀

 

Følg meg på instagram HER             Du finner oppskrift til cupcakes HER            Følg meg på facebook HER 

0 kommentarer

Siste innlegg