Tilbakeblikk på Novembermåned

God morgen og god mandag til deg! 😀 Det er allerede blitt mandag 3. desember og det er rart at vi allerede er i desember måned. Tiden går så utrolig fort og den siste tiden føler jeg ikke at jeg har rekt å blunke engang før jeg er igang med en ny måned. Så i dag må vi ta et tilbakeblikk på måneden som har gått og se tilbake på alt det jeg faktisk har rekt den siste tiden. 

Månedens serier sett:
♥ Supergirl
♥ Home and Away
♥ Farmen
♥ Skal vi danse

Månedens bilde:

Månedens dessert:
Blueberry Cupcakes du finner oppskrift og hele innlegget HER
nfd

Månedens reiser:
Denne måneden har jeg hatt flere reiser, jeg hadde en superfin tur til Voss sammen med Marita i starten av november og i slutten av november ble det en finfin tur til London for å besøke Julie sammen med Christina <3

En finfin måned er forbi og vi er igang med den siste måneden i 2018 

Ønsker deg en finfin mandag! 😀 

2 kommentarer

Siste innlegg