Cupcakes – soon friday!

Heisann! Det nærmer seg helg og hva er vel ikke bedre enn noen saftige blåbær cupcakes? Jeg har baka disse noen ganger før og er superfornøyd med konsistens, smak og utseende! Oppskriften finner dere HER men denne gangen har jeg valgt å pynte på en litt annen måte enn sist og dette med frosting er ikke så helt enkelt syntes jeg..

Jeg valgte denne gangen å finne frem to lokk og prøve meg litt frem før jeg puttet frostingen oppå en cupcake, dette fordi jeg syntes det er kjedelig å ødelegge de gode cupcakesa med utprøving og feiling. Den på det blå lokket ble jeg ikke veldig fornøyd med, men den på det grønne lokket ble jeg fornøyd med og valgte at de skulle se sånn ut denne gangen! 🙂

Etter at utseende var valgt var det bare å sette igang med å få det oppå alle cupcakesa og forhåpentligvis være fornøyd med sluttresultatet! 😛

Jeg valgte å putte litt pynt på noen av de og som dere ser på det nederste bidet ble de som ikke hadde pynt fikk på seg et hjerte på pinne 🙂

Jeg brukte vel rundt 2,5 time på alt sammen, og det syntes jeg virkelig det er verdt! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg